دریافت مقاله پژوهشی در زبان پژوهی فرانسه

ا

  • اسداللهی، الله شکز هویت روانی-اجتماعی و بازتاب آن در رمان باخانواه ماری اندیای [دوره 4، شماره 7، 1402، صفحه 23-54]

  • اشرفی، فریبا تخیل عرفانی و نمادهای عروج در سندروم کوپرنیک و عطار هانری لووان بروک و محبوس در بن بست زمان نادره استوار [دوره 4، شماره 8، 1402، صفحه 153-179]

ب

  • بابایی‌زاد، علی قصه‌های پریان از منظر تحلیل رفتار متقابل: مطالعه قصه «سیندرلا» اثر شارل پرو [دوره 4، شماره 7، 1402، صفحه 143-170]

ج

  • جلیلی مرند، ناهید معادل گزینی در ترجمه یک اثر ادبی بومی: مطالعه رمان کوکوم [دوره 4، شماره 8، 1402، صفحه 131-151]

  • جواری، محمد حسین هویت روانی-اجتماعی و بازتاب آن در رمان باخانواه ماری اندیای [دوره 4، شماره 7، 1402، صفحه 23-54]

چ

  • چاوشیان، شراره حضور اسطوره پرومتئوس در قرن نوزدهم: فرانکشتاین یا پرومتئوس مدرن، رمان مری شلی، پرومتئوس سخت زنجیر شده، اثر آندره ژید [دوره 4، شماره 7، 1402، صفحه 5-21]

ح

  • حاجی بابایی، زهرا دگربودگی مهاجرمعاصر در تخیل ادبی مورد مطالعه خوشبختی ایمانوئل دارله [دوره 4، شماره 7، 1402، صفحه 55-76]

خ

  • خامنه باقری، طاهره انتخاب واژه ها در ترجمۀ ده سورۀ آخر قرآن بر اساس نظریۀ نایدا مورد مطالعه: حمیدالله و دکتر فخری [دوره 4، شماره 8، 1402، صفحه 59-77]

  • خدادادحسینی، شکوه انتخاب واژه ها در ترجمۀ ده سورۀ آخر قرآن بر اساس نظریۀ نایدا مورد مطالعه: حمیدالله و دکتر فخری [دوره 4، شماره 8، 1402، صفحه 59-77]

  • خیری نیک، محمد خوانش انتقادی اولین ترجمه گلستان سعدی به زبان فرانسه [دوره 4، شماره 7، 1402، صفحه 77-93]

  • خنیاب نژاد، عادل خوانش انتقادی اولین ترجمه گلستان سعدی به زبان فرانسه [دوره 4، شماره 7، 1402، صفحه 77-93]

د

  • دستا، آرزو هویت روانی-اجتماعی و بازتاب آن در رمان باخانواه ماری اندیای [دوره 4، شماره 7، 1402، صفحه 23-54]

  • دوگانی، شادی ChatGPT-4: ابزار کمک آموزشی خلاق برای مدرسان زبان فرانسه [دوره 4، شماره 8، 1402، صفحه 39-58]

  • دولت آبادی، هادی قصه‌های پریان از منظر تحلیل رفتار متقابل: مطالعه قصه «سیندرلا» اثر شارل پرو [دوره 4، شماره 7، 1402، صفحه 143-170]

ر

  • رحمتیان، روح الله نقش‌سبک‌های یادگیری کودکان‌ایرانی در‌ آموزش و یادگیری زبان‌فرانسه‌به‌عنوان‌زبان‌خارجی [دوره 4، شماره 7، 1402، صفحه 94-117]

  • رزاقی، رویا ادبیات مهاجرت از خلال خاطره پردازی های گلی ترقی [دوره 4، شماره 8، 1402، صفحه 79-100]

  • رضائی، مهناز بررسی بازترجمه‌های شازده کوچولو از طریق ترجمه یک عبارت، درک متفاوت یا بازگشت تأملی به اثر؟ [دوره 4، شماره 7، 1402، صفحه 119-141]

ز

  • زیار، محمد ادبیات مهاجرت از خلال خاطره پردازی های گلی ترقی [دوره 4، شماره 8، 1402، صفحه 79-100]

  • زلینی، لنا تحلیل مضامین "هویت یابی" و "خود کاوی" در آیین خود شناسی اثر موریس بارس [دوره 4، شماره 7، 1402، صفحه 207-225]

س

  • سجادی‌نسب، آزاده قصه‌های پریان از منظر تحلیل رفتار متقابل: مطالعه قصه «سیندرلا» اثر شارل پرو [دوره 4، شماره 7، 1402، صفحه 143-170]

  • سُهی، امیر اهمیت واژگان در یادگیری و آموزش زبان فرانسه [دوره 4، شماره 7، 1402، صفحه 191-205]

ش

  • شریف، مریم نویسندگان زن در بوته‌ی نقد، پذیرش ژرمن دو استال طی قرن نوزده [دوره 4، شماره 7، 1402، صفحه 171-190]

  • شوبیری، لیلا تحلیل مضامین "هویت یابی" و "خود کاوی" در آیین خود شناسی اثر موریس بارس [دوره 4، شماره 7، 1402، صفحه 207-225]

ص

  • صادقی نیک پی، فاطمه تخیل عرفانی و نمادهای عروج در سندروم کوپرنیک و عطار هانری لووان بروک و محبوس در بن بست زمان نادره استوار [دوره 4، شماره 8، 1402، صفحه 153-179]

ع

ف

  • فرهادنژاد، عباس دگربودگی مهاجرمعاصر در تخیل ادبی مورد مطالعه خوشبختی ایمانوئل دارله [دوره 4، شماره 7، 1402، صفحه 55-76]

ق

  • قریشی، ساناز محمد علی اسلامی ندوشن و شعر فرانکوفیل در ایران [دوره 4، شماره 8، 1402، صفحه 215-237]

  • قوامیان، هدیه ChatGPT-4: ابزار کمک آموزشی خلاق برای مدرسان زبان فرانسه [دوره 4، شماره 8، 1402، صفحه 39-58]

  • قویمی، مهوش قصه‌های پریان از منظر تحلیل رفتار متقابل: مطالعه قصه «سیندرلا» اثر شارل پرو [دوره 4، شماره 7، 1402، صفحه 143-170]

گ

  • گشمردی، محمود رضا مفهوم سازی هم آیندهای فعلی-اسمی نزد زبان آموزان فرانسه در ایران [دوره 4، شماره 8، 1402، صفحه 37-5]

ل

  • لطافتی، رویا نقش‌سبک‌های یادگیری کودکان‌ایرانی در‌ آموزش و یادگیری زبان‌فرانسه‌به‌عنوان‌زبان‌خارجی [دوره 4، شماره 7، 1402، صفحه 94-117]

م

  • محمدی، شیرین نقش‌سبک‌های یادگیری کودکان‌ایرانی در‌ آموزش و یادگیری زبان‌فرانسه‌به‌عنوان‌زبان‌خارجی [دوره 4، شماره 7، 1402، صفحه 94-117]

  • محمدپور، طاهره مفهوم سازی هم آیندهای فعلی-اسمی نزد زبان آموزان فرانسه در ایران [دوره 4، شماره 8، 1402، صفحه 37-5]

  • مساح، آفاق ادبیات مهاجرت از خلال خاطره پردازی های گلی ترقی [دوره 4، شماره 8، 1402، صفحه 79-100]

  • مستغنی شادمهانی، فاطمه ترجمه چندزبانگی یا بازگشت به مبدا؟ نظریاتی در مورد ترجمه فارسی بادبادک باز اثر خالد حسینی [دوره 4، شماره 8، 1402، صفحه 101-130]

  • معتمدی، لادن ترجمه چندزبانگی یا بازگشت به مبدا؟ نظریاتی در مورد ترجمه فارسی بادبادک باز اثر خالد حسینی [دوره 4، شماره 8، 1402، صفحه 101-130]

ن

  • نوارچی، عاطفه معادل گزینی در ترجمه یک اثر ادبی بومی: مطالعه رمان کوکوم [دوره 4، شماره 8، 1402، صفحه 131-151]

ی

  • یوسفی بهزادی، مجید تحلیل مضامین "هویت یابی" و "خود کاوی" در آیین خود شناسی اثر موریس بارس [دوره 4، شماره 7، 1402، صفحه 207-225]

  • یوسفی بهزادی، مجید محمد علی اسلامی ندوشن و شعر فرانکوفیل در ایران [دوره 4، شماره 8، 1402، صفحه 215-237]

login